Alla hatar Agge (kanske inte Serenah då)

Just nu känns det som alla hatar mig. Serenah kanske är ett undertag, men ändå! Folk vägrar att förlåta mig... *Sniff*. Jag bryr mig ändå inte. Det skulle ändå vara rätt så skönt om det var så. Att alla hatar mig. Rätt så härligt, faktiskt. Ok, ingen hatar mig egentligen.

Serenah börjar få en meltdown på datorn igen. Nu är hon hungrig. Jätte hungrig! Loggar in på FaceBook. Klagar på att det inte finns någon skype. Blir arg igen. Åh, kära nån! Jag har inget liv!!

-Asså, om den här datorn inte lyder mig, så kommer den inte finnas längre i denna värld! utbrast Serenah.
Jag flippar ur här! röt hon.

Just det! Serenah har lila örhängen^^

När hon läste detta blev hon arg. Nu slår hon sönder datorn. Och hon kastar den söndriga datorn på mi-...

Kommentarer
Postat av: Janina

Allting bra med dig idag? (:

Vilken fin blogg du har!

KRAM / TSIJ

2011-03-22 @ 15:04:22
URL: http://tresystrarnaijeans.blogg.se/
Postat av: mr.f

asså agge! ingen hatar dig. iallafall inte jag



2011-03-22 @ 18:11:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0