Serenahs Data Hat!

Nu har vi IT och jag skriver hur mycket Serenah avskyr sin pc som hon lånade av skolan. Den har nu lagat i 5 minuter. Hon startade nyss om den och skrek ¨SÄTT PÅ!¨. Nu drömmer hon om mat, loggar in på sitt skolkonto. Som ni ser så har jag, Agge, inte mycket för mig även om det är lektion. På Serenahs dator tillämpas det fortfarande personliga inställningar. Hon skrattar av hat.

- JA! Man behövde bara slå på datan för att den skulle fungera! Sa Serenah lyckligt när den äntligen fungerade.

Men några sekunder efter började hon skrika och svära igen åt datorn.

Jag hoppas verkligen inte att vår IT-lärare läser detta...

Nu har Serenah nått sin gräns och börjat gråta. Men snabbt räddade hon sina filer.

Hejdå! Dags att sluta skolan!!!!

Kommentarer
Postat av: mr.f

jag förstår serenah och det funkar faktiskt att slå och svära åt datorn.



p.s. (den här gången så tänker jag inte skriva "mohahahahahahahahaha") den här gången tänker jag skriva: mohehehehehehehehehehehehehehe



jag sa ju det!



mohahahahahahahahahaha... doh!!!!!!!!!!!!!!!

2011-02-15 @ 18:20:01
Postat av: Sam

nice blogg

2011-02-17 @ 15:22:12
URL: http://neverendingcrushes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0