Shopping + Agge + Serenahs modesmak

Idag var jag och Agge ute på stan. Vi skulle gå på en mangakurs i Kulturhuset och shoppa i Gallerian. Vad kan jag säga, shopping och Agge är två HELT olika saker. De går helt enkelt inte ihop. Jag kan inte säga att Agge inte har nån smak, men jag har kan inte säga att hon har en heller. Jag försökte hitta något som skulle passa henne och hennes personlighet/identitet och jag tror jag lyckades. För en gång skull shoppade Agge och Serenah tillsammans!! Till slut bestämde vi oss för två super heta tröjer som Agge ska ha på sig på måndag och några snygga halsband/örhängen... Serenah hade inte direkt råd med allt hon köpte... Det var ett tortyr att inte köpa allt det där snygga och moderna som hängde i de där butikerna... :G//J
EXTRA TILLÄGG AV AGGE: Passa min smak och personlighet?!?!?!?!?!?!?!?!?!?! Ursäkta mig! Men jag tror ine att du känner mig alls!! På vilket sätt reflekterade kläderna min personlighet?!
Fast det var väldigt snygga om jag så må säga:) Tack så mycket, Serenah:D
OCH TRO DET ELLER EJ JAG HAR SMAK!!!!! OM MAN SÄGER ATT JAG INTE HA DET SÅ KAN MAN JU LIKA GÄRNA TA SJÄLVMORD!!!
Fast det var hur roligt som helst att shoppa med dig;) Tack för all hjälp, Serenah^^
Svar på Extra tillägg av Agge : du, jag vet inte hur kläderna passar din smak och identitet, men på nåt sätt gör de det. Så var tyst ocg spela med - det viktigaste är att kläderna passar dig!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0