LIVET SUGER OCH HAR ALLTID GJORT DET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ;(

LIVET FÖR SERENAH SUGER OCH HAR ALLTID GJORT DET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! OK, KANSKE INTE ALLTID DÅ, MEN WHO CARES EGENTLIGEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! NO ONE!! EXACTLY.
VARFÖR MÅSTE DANSFÖRESTÄLLNINGEN OCH SIMMMÄSTERSKAPET VARA PÅ SAMMA DAG?! DEN 19 MAJ!?!?!?
HUR TASKIG FÅR VERKLIGHETEN VA EGENTLIGEN????? TJA, INTE VET JAG, GRYM ÄR DEN OCKSÅ....
JAG MENAR, HUR KOMPLICERAT FÅR LIVET VARA EGENTLIGEN???!!!!jag menar, jag har varit dissat hela dan av min pojkvän... som har också inte berättat för  mig att han skulle typ resa bort eller nåt.... det var ganska taskigt gjort.... hela dan har varit så dålig som det bara kan vara möjligt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0