Kapitel 7; AnsiktsBok Meddelanden

Agge: HÅLL DIG BARA TILL EN KILLE!!

Serenah: skulle du kunna hjälpa mig? jag vet inte vad jag sak göra - jag är inte kär i Sam, men jag är kär i Adrian. vad i """"""""" ska jag göra??

Agge: För det första är du INTE kär i Adrian och för det andra du får inte bli goth!

Serenah: jag vet inte om jag vill bli det... jag bara älskar svart och mörkt nuförtiden. jag tycker om det jättemycket!! jag passar i svart och mörka färger
jag vet inte om jag ens är kär i Adrian, men en sak är helt säker - jag har några speciella känslor för han

Agge: http://www.funnypictureblog.com/deal-with-it-animated-gif/

Lita på mig. Denna animation säger EXAKT vad du behöver.

Vad stod det pa animationen?

Serenah: deal with it, typ! men jag vet inte för jag är inte säker vem jag är kär i... kommer du till skolan på måndag??

Agge: Just det!!!

DEAL WITH IT! Deal with your love problems! Live with it!

DEAL WITH IT!!!

(AGGE SKREV DETTA KAPITEL OCH DESSA MEDDELANDEN ÄE DE ÄKTA SOM VI SKICKADE TILL VARANDRA PÅ FACEBOOK, JAG BARA ÄNDRADE PÅ NAMNEN OCH SKIPPADE NÅGRA MEDDLANDEN)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0