IT

Duuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhgschtd..................
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaggggggggggg ääääääääääääärrrrrrrrrrrrr uuuuuuuuuuuuutttrråååååkaad!!

IT är så värdelöst! Det enda som är roligt är att man kan surfa på nätet under skoltid. Jag menar, kom igen! Alla vet ju hur man använder datorer! Det är ju uppenbart! I alla fall, nu kommer jag skriva en massa strunt;

ΠΣφ® Jag har inget liv... I vilket fall som helst;

No life, gillar rosa, jag är bäst, gillar rosa, no life, jag är bäst. Det är vår lilla ramsa som vår underbara ängel Madde har kommit på! Hon kom på den under en svenska lektion när jag letade desperat efter min favorit penna, Serenah repeterade hela tiden ¨Jag gillar ros.¨ och Madde sa ¨Jag är bäst!¨. Då helt plötsligt så kom hon på ramsan: No life, gillar rosa, jag är bäst- o.s.v! Tack Madde Ladde;)

Kommentarer
Postat av: "Madde Ladde"

åååå agge eller vem det nu var som skrev detta inlägg.... bra touch med att jag heter "MADDE LADDE"! gillar inte helt namnet men jag kan leva med det! min låt är ju bara bäst... hahaha!!! kom på en egen själv ifall du tycker att den är dålig!!!:(

2011-03-22 @ 14:15:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0