Han är Mr. F.

Alla/inga vet vem han är. Du vet att han är cool även om du inte känner honom. Han kommenterar på denna blogg. Han är Mr. F. Hans signum är ¨Muhahaha¨eller ¨Ha! Ha!¨. På skolan spelar han pingis eller går runt med Sam. Han är en maestro de los chistes y la comedia. Y habla español!* Han är en gulligt liten varelse, en så kallad människa.
Jag veta att denna tribut till honom suger men jag är under tidspress.  Han är komisk och fantasifull. Redo för allt! 

Jag vet att denna text är inte så bra. Men jag vill tillägna denna till dig. Lycka till och ge inte upp!!!

*Jag använde Google Översätt.
(AV AGGE)

Kommentarer
Postat av: mr.f

hmm, jag vet. du skulle inte kunna skriva den där meningen ensam, eller jo! näää. jo, och jag tror jag ger upp. det är ändå ingen ide. jag ser till och med på mina föräldrar att det går inte. hon gillar inte mig. men tack ändå.

2011-03-21 @ 18:07:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0