Adrian

Efter att jag har berättat för Sam att jag är kär i honom, så har jag börjat umgås med hans bästa vän - Adrian. Vi har blivit jättebra vänner och sen dess har vi umgåts mycket. Ok... nu har jag fått hjärnsläpp och vet inte vad jag ska skriva - det var ju synd. Men alla som läser detta får dra åt helvette.... nää, skojar bara, nu fortsätter jag skriva.
Vi har typ hängt mycket på sistone... Vi spelar pingis med varandra nästan varje dag, förutom helgerna. Vi skrattar jättemycket, båda har bra humör. Jag (Serenah) var till och med kär i Adrian ett litet tag. Jag var det efter att jag förstod att inget skulle hända mellan mig och Sam. Han är jättesnäll, förstående, rolig och problemfull. Det är liksom 150% TRUE/SANT!! <3 <3

Kommentarer
Postat av: mr.f

blablablabla

2011-02-17 @ 18:57:10
Postat av: Elsa

Heej!!! :)

Eran blogg är jättebra speciellt er roman eller vad man ska kalla det :) :) <3 <3



HEJSVEJS LINGONSVEJS :) :) :) <3

2011-02-17 @ 19:31:00
URL: http://peacehopelove.blogg.se/
Postat av: mr.f

ööööööööööö, skumt?

2011-02-19 @ 21:34:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0