Musiksmak

Jag och Serenah har otroligt olika musiksmaker. Jag gillar lite pop, rock/rock symfoni, klassisk, 70-80-tals musik och Techno/Electronic.
Några av de band/artister/kompositörer jag gillar är Evanescence, Weird Al Yankovic, t. A. T. u, Beethoven, Vivaldi, Kraftwerk och Bonnie Tyler.
Mina favorit låtar/kompositioner av dessa band/artister/kompositörer är ¨Whisper¨, ¨Don't Download This Song¨, ¨Cosmos (Outer Space)¨, ¨Moonlight Sonata¨, ¨De fyra säsongerna¨, ¨Pocket Calculator¨ och ¨Total Eclipse Of The Heart¨.
Serenah, jag vet inte vad dina favorit artister och låtar är så du får skriva resten själv, HEJDÅ! (jag var fullt ut uttråkad, därför gjorde jag detta inlägg)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0