Hey! Guess what? IT!!!

Just nu sitter jag (Agge) med datorn på golvet med Serenah med sin dator och ser på Death Note episod 7. Death Note är en anime och nej! Den handlar inte om killar med spretigt hår och gigantiska svärd eller magiska tjejer. Death Note är en deckare. men jag gillar inte introt. I alla fall, idag har humören varit lite konstiga. Serenah ha varit väldigt deprimerad för vissa saker och Agge blev förolämpad på lunchen. Fast allt är lungt och fixat nu.

Vi är så inne i death Note!!

Dumma dator som laggar!! En tjej är på väg att dö! Vi vill se hur det slutar!! Dumma internet... Vi vill inte att det ska lagga...

Serenah, jag orkar inte med med dina Melodifestival grejer! Det är inte bra musik! Och nej! Dem är inte söta, de där killarna!!!

Just det, det här klippet är helt SJUKT! So freaken AWESOME! Bara titta! Världens snabbaste gitarrist! Ehh... Jag orkar inte skriva mer så tjena och hejdå!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0