Kapitel 1; Nuet

Denna berättelse handlar om en 12-årig tjej. Hon är desperat av pojkar och kärlek. Det är liksom meningen med livet för henne. Hon har en pojkvän, hennes föräldrar är skilda, hennes bästa vän hjälper till att skriva denna saga/roman. Ibland kan sagan bli lite långtråkig, men hoppas ni gillar den ändå! ;)♥♥



Den 1 februari, 2011...
Idag var det asjobbigt i skolan... Jag hängde absolut inte med, inte under lektionerna, inte under rasterna. Dagarna känns så långa nu för tiden...
Ibland känns 45 minuter som 45 timmar... Men det händer bara när han inte är i närheten.
Jag känner mig bortglömd, borttappad, desperat...
När han inte finns i närheten, känns det som om jag har ett stort hål i bröstet... 
Den värker...
Det är som ett stort svart hål....
Men den märks för det mesta ändå aldrig,
För han är alltid där. Det är meningen med att gå i skolan.
Eller det låter lite för mycket... Jag kankse överdriver en liten aning när det kommer till kärlek och förhållanden...
Men det kan jag tyvärr inte rå för...

Jag såg på honom...
Han log, jag log tilbaka... Det är meningen med att överleva minuterna, timmarna, dagarna...
Vi såg på varandra, det har jag väntat på hela lektionen - 
Att han för en gångs skull skulle se på mig...
Jag har väntat för länge, jag orkade inte mer...
Jag frågade honom under rasten...
Om han gillar mig eller inte...
Han sa " Men självklart, varför skulle jag inte göra det?"
Det var som om han sa "Jag älskar dig."
Det var bästa dan i mitt liv hittils...



(DETTA HAR SKRIVITS AV SERENAH)












































Extra tillägg av Agge:

Oavsett vad jag gör, så är hennes liv värdelöst om hon inte får se på honom?!?!?!
Fyyyyyyyyy! Varför är jag ens vän med henne? Serenah, du tar verkligen i med orden!

Kommentarer
Postat av: Madde

serenah!!du är såååååå rolig!!! besatt av pojkar!!mmmhmm. sure balår!!!eller du kanske är det... vad vet jag!!<3 hihihi!!!puss puss allihopa!! äntligen har jag fått acess till denna blogg!!!hahaha!! suckers... ni kommer ångra er så hårt.... ses imorn cissi & agge!! ching chong!!

2011-02-09 @ 18:46:43
Postat av: Serenah

Men ok, jag överdrev en liten aning kanske, men ändå. det är sån person jag är. jag är desperat och förälskad. kan jag rå för det? tydligen ja, men ändå.

2011-02-10 @ 08:42:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0