hehe, inget nytt skapad av Serenahs fantasi

Tjena, detta är Serenah som säger "DETTA ÄR OFICIELLT, NU BÖRJAR MITT LIV BLI TRÅKIG IGEN!!"

självklart kommer ni tro att mitt liv inte är så tråkig trotts allt, men kankse ändå inte - jag tänker inte alls tänka på något annat än en sak hela vt 11. mmm... men hela grejen är ju att man ska tänka på många saker samtidigt, det gör inte jag... ibland tänker jag bara på mig själv och vad jag ska ha på mig, men mycket oftare tänker jag på allt annat som är ganska mycket viktigare här i världen, som sport eller vänskap, inte förhållanden, för de är jag för trött för. just det, jag skulle också säga en sak nu, men jag vet inte om jag ska... den är kanske lite för komplicerat för människornas hjärnor, för jag är ju inte en normal människa trotts allt, det har ni kankse redan märkt om ni har läst bloggen tidigare än nu. åå, men ni fattar nog vad jag menar, eller kanske inte... men på tal om den där grejen, den berättar jag om två veckor, så den blir lite mer oficiell tills dess, lite mer realisktisk på nåt knäppt sätt... och det som är det roligaste, är att inte ens agge vet om den där mysteriska grejen/händelse/nånting. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0